מועדון צרכנות הוט - לוגו

 

לא קיבלת את ההנחה – מה עליך לעשות?

 



במידה וביצעת עסקה בבית עסק המופיע בפרסומי המועדון ולא קיבלת את ההנחה
עליך להעביר למועדון פנייה 

בפנייה הקפד לכלול את הפרטים הבאים:
• פירוט המקרה ושם בית העסק ומיקומו
• שם ומשפחה
• מס' ת.ז. (9 ספרות)
• טלפונים
• דף החיוב של ישראכרט בו מפורטת העסקה (סטייטמנט)
• חשבונית הקנייה שקיבלת מבית העסק

פנייה חסרה תעכב את בירור המקרה.

לתשומת לבך, למרות האמור בפרסומי המועדון השונים, יתכן והנתונים המפורסמים ישתנו ללא כל הודעה מוקדמת שכן בית עסק יכול לבטל את ההסכם, לשנות את מס' הספק, לפשוט רגל, להעביר בעלות וכד'.
תוכן הפרסום וכן איכות וטיב המוצר הנרכש/השירות הם באחריות הבלעדית של בית העסק והמועדון אינו אחראי או ממליץ. ההחלטה אם לקנות במקום זה או אחר היא שלך ובאחריותך הבלעדית.

ניתן להעביר את הפנייה לפקס: 03-6882923 או במייל: hot@hot.co.il
או בדואר לכתובת: מועדון צרכנות הוֹט, ת.ד. 52485 תל-אביב 67771

 

 

 

 

הפרסומים מופצים כשרות צרכני לחברי מועדון הוֹט. אין לראות באמור בפרסומים אילו משום המלצה להצטרפות לשרות ו/או לרכישה ו/או להתקשרות. 
תוכן הפרסומים הוא באחריות הבלעדית של החברות והגופים המפרסמים ואין למועדון צרכנות הוֹט ו/או להסתדרות ההנדסאים והטכנאים ו/או להסתדרות
האקדמאים במח"ר ו/או להסתדרות/לשכת המהנדסים ו/או לאיגוד העובדים הסוציאליים ו/או לקבוצת ישראכרט כל אחריות לאמור בפרסומים אילו. ט.ל.ח. לתקנון המועדון
דף הבית   |   אודות   |  הטבות והנחות   |   מבצעים   |   לוח מודעות   |   תקנון   |   צור קשר 
לוגו מועדון צרכנות הוט

הiט מועדון צרכנות  ת.ד. 52485 תל אביב 67771

טל: 03-6875725/7  |  פקס: 03-6882923  | hot@hot.co.il